Obsługa firm
Obecnie niemal z każdym przedsięwzięciem oraz z każdą firmą związane są systemy komputerowe, bez których nie wyobrażamy sobie sprawnego przepływu informacji. Sprawna komunikacja na wszystkich szczeblach biznesu zapewnia niezawodne działanie firmy, a co za tym idzie - osiągnięcie sukcesu.
Szerokie zainteresowania skierowane na nowoczesne technologie oraz doświadczenie wykwalifikowanych pracowników firmy PAKA-SERVICE pozwalają na prowadzenie profesjonalnego doradztwa, serwisu oraz wdrożeń nowych i optymalizacji istniejących już rozwiązań informatycznych.
Z myślą o zadowoleniu i komforcie pracy naszych klientów zgłoszenia (zamówienia) realizujemy w jak najkrótszym czasie tak, aby awarie w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu lub braki w materiałach eksploatacyjnych nie naruszały sprawnego i wydajnego działania firmy.
W zakresie naszych usług znajduje się:
-
doradztwo i zaopatrzenie firm w sprzęt komputerowy i biurowy,
-
serwis i konserwacja sprzętu komputerowego i biurowego oraz zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne (oryginalne, regenerowane lub zamienniki),
-
tworzenie i prowadzenie informacyjnych serwisów internetowych,
-
tworzenie aplikacji internetowych (programów księgowych, baz kontrahentów itp.) z uwzględnieniem indywidualnych wymagań klienta,
-
szkolenie informatyczne pracowników firm.
W związku ze specyfiką aplikacji internetowych oferujemy stałą opiekę nad serwisami informacyjnymi naszych klientów oraz szybkie ich aktualizację wynikającą z nowych potrzeb i warunków prowadzenia firmy.
Ponadto zapewniamy konfigurację dostępu do internetu, budowę i rozbudowę sieci LAN i WLAN (przewodowych i bezprzewodowych), serwis sprzętu komputerowego, modernizację stanowisk komputerowych wraz z przeniesieniem oprogramowania. Zapewniamy BEZPŁATNY DOJAZD, SZYBK˙ REALIZACJĘ ZLECENIA oraz DYSPOZYCYJNOŚĆ naszych pracowników.
Z myślą o firmach i instytucjach proponujemy różne formy współpracy, dostosowane do potrzeb i wymagań naszych klientów:
-
interwencje jednorazowe (szybka realizacja zgłoszeń dokonanych telefonicznie bądĄ za pośrednictwem poczty elektronicznej),
-
umowy serwisowe (dotyczą m.in. realizacji wyznaczonych zadań w określonym miejscu i czasie, przy zachowaniu wcześniej ustalonych cen konkretnych usług),
-
abonament serwisowy (stałe wykonywanie ustalonego wcześniej zakresu działań w ramach opłaty abonamentowej).
|